Posts by Cruolelis

Pozwoliłem sobie temat przenieść tutaj ponieważ ulepszenie gry jest na pewno potrzebne aby reanimować tą grę.

Gram w Battleknight od 12 lat z małymi i większymi przerwami (ostatnio 1,5 roku) i z przykrością muszę stwierdzić, że oprócz jednej dużej zmiany kilka lat temu, wersja 0.9 z tego co pamiętam ale mogę się mylić, nie wiele się zmieniło. Jedni powiedzą, że stare BK było lepsze innym podoba się nowa wersja ale prawda jest taka, że najważniejsze aby gra się ciągle rozwijała co motywuje do gry.

Ostatnie 1,5 roku grałem w inną grę, w której ciągle coś dokładali nowego i myślę, że gdybym zrobił sobie rok przerwy to nie wiedziałbym jak się odnaleźć w grze tak była aktualizowana. Oczywiście gracze wydają tam dużo dużo więcej realnej gotówki bo po prostu gra daje takie możliwości a co za tym idzie firma, która grę wyprodukowała zarabia ogromne fundusze i mogą sobie pozwolić na ciągłe zmiany. Od razu powiem, że nawet nie inwestując gra daje tyle możliwości że można grać cały dzień i się nie nudzić. Ale koniec o innych gra bo jesteśmy tutaj dla ratowania Battleknight.

Pisałem o jakiś tam pomysłach w temacie aktualizacji i eventy ale przenoszę go tutaj więc powtórzę moje pomysły ale trochę je rozwinąłem. Mam nadzieję, że będziemy mogli tutaj porozmawiać co jeszcze można do tych pomysłów dodać albo jak je poprawić tak żeby koniec końców nasz Coma Art mógł przedstawić to do GF i kto wie może uda nam się coś jeszcze zmienić i na powrót ściągnąć do nas nowych i aktywnych graczy.

Postaram się również aktualizować pomysły w tym poście tak abyśmy mieli wszystko w jednym miejscu. Proszę o konstruktywne wypowiedzi a nie zwykły spam :)