Posts by Metiusz

Wystarczy stworzyć algorytm który przeliczy potencjał postaci. Tak,by migracja spowodowała sprawiedliwy układ sił.

Obawiam się jednak ,że jest to myślenie życzeniowe. GF sra serwerami,wiedząc że start nowego to są największe żniwa.

Łączenie i sprawienie rozrywki graczom chyba nie leży w ich biznesplanie.

Nie mniej, pomysł jest zacny i sam chętnie zagrałbym w liczniejszym gronie.

Zobaczymy, może coś da się z tym zrobić.. Gram na S31 i czy nowy serwer, to żniwa hmm.. Już powoli upada, widzę po zakonie w którym były 44 osoby, ciągle aktywnie, a teraz 10 osób z 44 tak wchodzi raz na tydzień.

Czy są jakieś eventy, które podczas trwania potrafią bardzo pomóc rozwinąć postać osobie nie grającej za prawdziwą kasę? Bo powiem szczerze, kiedyś lata 2010 +/- gdy były jeszcze artefakty i EQ z jednolitymi statami, jeszcze jakoś miało to sens.. Nie dziwię się, że jest tak słaby online, jak osoby grające za darmo, nic nie znaczą szczerze.

Witam.

Tak sobie gram od 3 miesięcy i przykro się ogląda, jak serwery tętnią taką nudą (mały online). Co jakby połączyć wszystkie światy w 1 serwer, lub podzielić na 2 serwery? Powiedzmy.. Na każdym serwerze gra po 100-300 online graczy, lub może minimalnie więcej.. to bardzo mało. A jakby 100-300 graczy pomnożyć razy 20 serwerów? Ojj tak! Piękny online.. Wiem, że 20 serwerów wygląda (z zewnątrz dla nowej osoby) jak super gra z dużym online, ale wchodząc na jakikolwiek serwer dochodzi do top 100 w tydzień? dwa?.. Kiedyś być w top 100 to był cud! Co o tym myślicie?

Witam.

Czy ktokolwiek tam odpowiada? zgłosiłem błąd 18.01.2019 i zero odzewu. Gdzie można zgłosić błąd i porozmawiać z kimś z administracji?